Wednesday 30 November 2011

30-November-2011

Pulangnya aku dari lunch, pukul 2:30 Aida mengatakan Zamri called.  Aku telefon Zamri kembali.  Tersentak aku bila dia mengatakan Uncle di bawak pergi.. aku kelu tak terkata.  Aku hanya mampu mengeluh dan mengharap Abang akan menelefonku.  Alhamdulillah, doaku dimakbulkan Allah.. Pukul 4 lebih, Abang telefon ofis.  Dia tanya samada aku mahu menunggunya.  Tanpa berfikir panjang aku menjawab "Iya abang, mama tunggu!" Abang tak kasi aku menangis.  Abang suruh aku anggap pemergiannya seperti telah pergi berubat.  Dia suruh aku berjanji untuk menjaga diriku and anak2 baik2.  Aku berjanji namun aku tahu jauh di lubuk hatinya dia takut aku akan berubah hati kerana perjalanannya sangat jauh kini.. Aku hanya mampu berserah dan yang pasti aku amat merindui suamiku, Imran Bin Alias!

No comments:

Post a Comment